M o j e s t r e t n u t i e s H L I N O M

13. februára 2020, dandy, Nezaradené

 

 

 

Stalo  sa  to cca.  pred  patnastimi  rokmI v  Bratislave.  Bol  krasny,  slnecny  nedelny  den.  Isiel som  pesi  po Kollarovom  namesti smerom  k Novej  scene  a zabocil  som na  Zivnostensku  ulicu.  Len  co  som   spoza  rohu urobil  dva kroky,  zrazu , asi  meter  oproti  mne, kracal  po uzkom chodniku  obrovsky  kon,  s jazdcom. A za  nim  dalsi  jazdec a po ceste  v protismere dalsi  traja  jazdci na konoch . V  soku  som ostal  stat, nezmohol som  sa ani  na slovo. Kone v  centre  Bratislavy!  Tak  som  bol  sokovany,  ze  som  jazdcom nestacil  ani vynadat  do debilov  a idiotov.  Az  potom  som si  uvedomil,  ze  na  cele  tychto  kretenov ,  sedel  na  koni ich  najvacsi  debil   Aloiz    H  L. I  N  A !!!   Tak  toto  bolo  moje prve  stretnutie s Hlinom  a dufam, ze  aj  posledne. 

KDH  malo  v cele  vzdy  slusnych politikov,  ci  uz  to boil Carnogursky,  Hrusovky , alebo  vo  vedeni prirodzene Mikloska  ci Figela. Boli  to slusni,  rozvazni,  vzdelani a hlavne nekonflikni  ludia . Dnes  v cele  KDH je Hlina, pravy  opak  predchadzajuceho  vedenia.  Hlina  je  nevzdelany,  arogantny,  konfliktny  sebecky,  megalomansky jesitny  a hlavne  nema nic  spolocne  s krestanstvom .  Z KDH  zostal  iba nazov.  Strana  by sa mala premenovat  na HSS, Hlinova sukromna  strana.

Neviem, ako sa Hlinovi podarilo infiltrovat do KDH, ale  v kratkej  dobe  sa stal  predsedom KDH  To  uz som sa zacal  cudovat. Co  uz vsetci v KDH  osprosteli  a zmagoreli ?  Nevidia si  na spicku  nosa?  Slusni ludia  z KDH  odisli  a zbytok  Hlina  polahky  skorupoval. Dnes  ma  strana  v cele  hulvata  a krcmoveho  bitkara zo  stvrtej  cenovej  skupiny.  Chapem,  aj to,  ze  Hlina  mal tazke  detstvo.  Bol  neposlusnym  dietatom,  rodicia ho casto  bili, ale  preco nie po  zadku, ale  rovno  po hlave . Chudacisko,  aj z kona padal  stale  na hlavu  A nasledky  trvaju  dodnes

KDH  dnes  pod Hlinovym   vedenim  nema nic  spolocne  s  krestanskymi  hodnotami  a zasadami. Taky  je preto  aj volebny program,  Sama fraza  a plno  nesplnenitelnych  slubov . A fakt,  ze  chce   ist  do koalicie so zlodejom a danovym  podvodnikom  Kiskom  a stale  zdrogovanym  Trubanom, presadzuci  manzelstva  homosexualov, straca KDH  posledne zvysky krestanskych  hodnot,  ktore  doteraz malo. Dufam,  ze  volici  KDH  si  vsimli,  akeho  dusevne postihnuteho  cloveka  maju za  predsedu  strany.

 

H L I N  A       je  jednoznacne najslabsi preseda  strany, aky  KDH  malo a zaroven  aj  najhlupejsi !!!

 

 

Boh  ochranuj  Slovensko  pred   H  L  I  N  O  M   !!!