Založ si blog

Chcem byť Generálnym prokurátorom.

Napadlo má, že by som sa  mohol stať generálnym prokurátorom Slovenskej republiky. Pozrel som sa do zrkadielka,ale zrkadielka bolo ticho. Nič  nehovorilo, ani nemuklo. Tak som sa začal  sebakriticky hodnotiť,podľa možnosti, čo najobjektívnejšie, čo je však tiež  relatívne, pretože sám sa nikto nedokáže dostatočne objektívne zhodnotiť.  K rozhodnutium  stat sa generálnym prokurátorom ma viedla skutočnosť, že zrejme dôchodcom nevyplatia 13-sty dôchodok, tak prečo si trochu neprirobit k dôchodku. Keďže nie som chamtivy, robil by som to aj za polovičný plát, čím by sa moje šance  pred  objektivnou vyberovou  komisiou  podstatne  zvýšili. Nikdy ma nenapadlo uchádzať sa o takú vysokú funkciu, nebyť Sulikovho vyhlásenia, že  Vláda hľadá nového Gr. a on navrhuje Lipsica. No a keďže Lipšic nikdy nepracoval v prokuratúre,  parlament bude musieť zmeniť zákon. A tak  verím, že ho zmení tak, že aj občania bez právnického vzdelania sa budú môcť uchádzať  o túto funkciu. Absolvoval som iba nejaky kurz právnického minima. Však aj Remisova  je teoreticka herečka ,  a má nejaké  kurzy na Sorbone a v Bruseli. Dnes pracuje  s investíciami, ako riaditeľka ústavu. A Matovic jej ide zriadiť dokonca ministerstvo. Alebo taký Nad, Tiež nema vojenské  vzdelanie, len nejaké kurzu u Stoltenberga a stacilo mu  to na ministra obrany.  Ministra školstva máme tuším kaderníka a šéfom Banského úradu zase človeka, ktorý baňu ani nevidel. Ale všetci sú špičkovými  managermi. Ministrom  hospodárstva máme  zase Sulika,  ktorý  sa  odborne totálne  zhovadil svojimi „odbornymi“  názormi na grécky  euroval.. Aj teraz  len tápe  a  nevie  riešiť  ekonomické  následky corony. V tejto súvislosti som si spomenul na ďalšieho ekonomického  génia, bývalého ministra hospodárstva, Pavla Ruska,  ktorý s celou Markizou išiel zalesnovat  Čínu. Výlet za štátne  peniaze.

Ministerstva sú prepchate takýmito odborníkmi, či už sa jedná o samotných ministrov alebo štátnych tajomníkov. A to je len špička ľadovca. A budú sa obsadzovať  aj nižšie funkcie bez ohľadu na odbornosť. Každý minister má má kopec bratrancov, sesternic, strykov, mileniek, spolužiakov, obchodných partnerov, prepojení na rôzne nadácie, ktoré sú prepojené na iné neziskovky, prepojenia na primátorov, starostov, políciu súdy. Výsledkom je nefunkčná správa  a vznik  korupčného  prostredia.

Pre moje zvolenie za generálneho prokurátora sú moje nasledovné prednosti: Nie som členom žiadnej politickej strany, hnutia,  nadácie, , neziskovky,, nie som aktivista. Nemám prepojenia na žiadne politické strany, hnutia, nadácie domáce alebo zahraničné, Sorosa nepoznám, nemám prepojenia  ani Trumpa, Putina, NATO, Islamský štát .Mám  malé príbuzenstvo.. Úplatky som nedostával  a ani nedával. Nič som neprivatizoval ani za Meciara, ani za Dzurindu, Fica. Poctivo som platil DPH, dodržiaval som zákony aj za socíku, aj teraz. Nerobil si podvody s eurofondami Nebol som členom žiadnej zločineckej skupiny, ani tej pozemkovej.  Tiežsom predával zmrzlinu, ale  nezbohatol som z toho. Asi som mal predávať aj cukrovú vatu. Nemal som ani pokutu od dopravných policajtov, pretože som dodržiaval dopravné predpisy. Zvlášť som bol opatrný  na priechodoch pre chodcov, takže som nikoho nezabil, ako jeden kandidat na GR. Toto su  moje kladné predpoklady, aby som bol zvoleny za Generálneho prokurátora.

Aby som bol ozaj objektívny, musím  spomenúť aj svoje zápory, pre ktoré nemôžem byť  zvoleny za GR.

A to, že som  veľký hlupák,  keď si myslím, že  s takými predpokladmi ma niekto zvolí. Generálny prokurátor musí mať presne opačné prednosti ako tie moje!

 

 

 

 

Inkubátor korony.

14.09.2020

Regionálny úrad verejného zdravotníctva Bratislava, vzhľadom na rastúci počet identifikovaných občanov koronavirusom, sprísňuje opatrenia vo všetkých mestských častiach. Preto je nepochopiteľné, že primátor Vallo, ale hlavne generálny riaditeľ Dopravného podniku Bratislavy, k tejto otázke pristupujú laxne, až ignorantsky. Pritom Vallo ako aj generálny riaditeľ majú [...]

Najväčšie katastrofy Slovenska

14.05.2020

Slovensko v novodobej histórii postihlo niekoľko veľkých nešťastí a veľkých katastrof či už prírodných alebo spôsobených ľuďmi. Uvádzam stručný prehľad od roku 1945. Rok 1945 – zánik Slovenského štátu porážkou totalitného režimu – opätovné začlenenie Slovenska do Československa. Rok 1948 – Vitezny Únor – import [...]

Upozornenie Caputovej

01.05.2020

Dovolil, by som si upozornit p.Caputovu, ze dna 8.majja bude statny sviatok Slovenskej republiky. Tento statny sviatok bol uzakoneny NR SR, ako vitazstvo nad fasizmom v Europe. Za CSSR bol oslavovany aj ako Den oslobodenia Sovietskou armadou od fasizmu Urcite sa o tom vyucovalo na zakladnych skolach aj pred [...]

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Peter Pellegrini

Ctite si zmluvu, odkázal Dankovi Raši: Problémom je, že sa vidí ako nástupca Pellegriniho. Majerský počul hlasy o konci Dolinkovej

20.04.2024 13:07, aktualizované: 15:06

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 27
Celková čítanosť: 170113x
Priemerná čítanosť článkov: 6300x

Autor blogu

Kategórie