Založ si blog

Vypatlane hlavy

To,  co  som zazil  dnes  predpoludnim,  to  nema pocas trvania  pandemie  obdoby.  Som  pracujuci  dochodca.  Rano  o 9,00 som isiel  na postu  pre  dochodok.  V rade  som stal  cca.  30 minut  A potom  som isiel  do  potravin  A to  bol sok  Pred potravinami sa tiahol dlhy  rad  starcov,  stareniek  podopierajucich  sa aj jednou  alebo  dvomi barlami v pocte  asi  100 ludi. Slnko  pekne  svietilo,  nebolo sa kde pred nim schovat.  Vsetci  sa pekne slnili a potili. Este dobreze  neprsalo. Postavil som sa do radu  a  po  cca  45 minutach som sa dostal  do predajne. Po  15 minutach  som  sa dostal  von z predajne,  dobre  unaveny.  Doteraz som nakupoval bez akychkolvek  problemov,  bez  akeho cakania Chcel  som  ist  este  do  lekarne,  ale  tam stalo  zase  cca  15  neduzivych  dochodcov  Na statie v  dalsej  rade  som uz  nemal  dostatok fyzickych  sil. Tiez  som chcel  ist  este  do  banky,  Ale  bohvieco  by  ma  aj tam cakalo , ake prekvapenie. Budem  musiet  ist  az   v  pondelok .Cize  dvakrat  musim  vyjst z domu.  A tie blbe  telky  vam  do omrzenia  opakuju,  ze  mate  zostat  doma, co  su  uz  aj redaktori  retardovani?

Tak,  tento  napad,  ze  dochodcovia  maju vyhradeny  cas na nakupy  iba dve  hodiny, z  celkovej  otvaracej  doby 12 hodin,   mohol  vzniknut v iba dobre   vypatlanej  hlave .Toto  hranici  uz s  tazkym poskodenim  mozgu  alebo  demenciou.  Kto  je  za tento  chaos  zodpovedny?  Matovic,  vedec  Mistrik?  Cely  krizovy  stab?   K  T O  ???   Vie vlastne   krizovy  stab  kolko  tu  zije   dochodcov?   Vsade  je  len  chaos  Minimalne testovanie  obyvatelstva   na virus, to nikoho  netrapi?  Doteraz  sa neotestovalo  ani  jedno  percento  obyvatelstva. Malo  by  sa denne testovat  aspon   10 000  ludi,  aby  sa vedel  cely  rozsah  rozsirenia virusu  Je  zjavne,  ze  niekto  si zanedbava  svoje  povinnosti  vyplyvajuce  zo zakona  o ochrane  obyvatelstva  Su to aj  primatori  miest,  starostovia  obci  a tzv. zupani.  Bezdomovci  veselo  pobehuju  po mestach  a nikto  s tym  nic nerobi  Nedostatok  rychlotestov  a zdravotnickeho  materialu   je permanentny  . Nie je za to  zodpovedny  pan  Mistrik?  Krizovy  stab  sa ale  zaobera  nepodstatnou  vecou,  akou  su nakupy  dochodcov. A tito  ludia chcu  riadit  stat,  ked  nevedia  organizacne  zabezpecit  ani  zdravotnu  ochranu  obyvatelstva. 

Samozrejme, ze sa vsetko  je  zodpovedny  Matovic 

Inkubátor korony.

14.09.2020

Regionálny úrad verejného zdravotníctva Bratislava, vzhľadom na rastúci počet identifikovaných občanov koronavirusom, sprísňuje opatrenia vo všetkých mestských častiach. Preto je nepochopiteľné, že primátor Vallo, ale hlavne generálny riaditeľ Dopravného podniku Bratislavy, k tejto otázke pristupujú laxne, až ignorantsky. Pritom Vallo ako aj generálny riaditeľ majú [...]

Najväčšie katastrofy Slovenska

14.05.2020

Slovensko v novodobej histórii postihlo niekoľko veľkých nešťastí a veľkých katastrof či už prírodných alebo spôsobených ľuďmi. Uvádzam stručný prehľad od roku 1945. Rok 1945 – zánik Slovenského štátu porážkou totalitného režimu – opätovné začlenenie Slovenska do Československa. Rok 1948 – Vitezny Únor – import [...]

Chcem byť Generálnym prokurátorom.

11.05.2020

Napadlo má, že by som sa mohol stať generálnym prokurátorom Slovenskej republiky. Pozrel som sa do zrkadielka,ale zrkadielka bolo ticho. Nič nehovorilo, ani nemuklo. Tak som sa začal sebakriticky hodnotiť,podľa možnosti, čo najobjektívnejšie, čo je však tiež relatívne, pretože sám sa nikto nedokáže dostatočne objektívne zhodnotiť. K rozhodnutium stat sa [...]

Fico

Premiér vyzval predsedu Najvyššieho súdu, aby poskytol informácie o prerozdeľovaní spisov

24.04.2024 16:51

Podľa Fica je podozrivé, že v minulosti všetky najcitlivejšie veci, v ktorých sa rozhodovalo o opravných prostriedkoch, pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 27
Celková čítanosť: 170157x
Priemerná čítanosť článkov: 6302x

Autor blogu

Kategórie