Založ si blog

Korona a sex

Krizovy  stab,  predseda  vlady  ani  prezidentka nedali  ziadne  instrukcie  verejnosti,   ako sa spravat  v sexualnej  oblasti.  Na  tuto  zivotne dolezitu  cinnost  obcanov  sa   akosi  pozabudlo.  Preto  som si dovolil  na zaklade mojich  postrehov,  skusennosti  a vedomosti  Vas  upozornit , na  urcite  moznosti,  ako sa vyhnut  pandemii.  Tieto  moje  odporucania  nie su vedecky  potvrdene  ani statisticky  preukazane.  Statistiku  v tomto  smere  nevedie ani jeden stat  ani ziadny  vedecky  ustav.

Ako  prve  opatrenie  uvadzam: nesulozit  s osobou  pozitivne testovanou  na coronavirus  a tiez   ani  s osobou,  ktora  javi   len male  symtomy nakazy. Tu  nepomozu  ani ruska. Toto  je samozrejme  kazdemu  jasne.

Vsimol  som  si,  ze najviac  postihnutych  virusom  je vekova  kategoria  nad  65 rokov. V tejto  kategorii  je najviac nakazenych  a najviac  umrti.  Vseobecne  sa tvrdi,  ze starsi  ludia  maju  oslabeny  imunitny  system,  napriek  tomu, ze konzumuju  mnozstvo  ovocia,  vitaminovych  pripravkov,  mineralnych  vytazkov  a pod. Tieto  fakty  som  si dal  do  suvisu  so sexom  tejto  vekovej  kategorie.  Z toho  mi  jednoznacne  vyplynulo,  ze tato  vekova  kategoria  obcanov je prakticky  bez  sexualneho  styku a ze to  ma vplyv  aj  na ich  znizenu  imunitnu  odolnost

To,  co  chcem  povedat  o korelacii   korona  – sex, je  jedna  prihoda , ktora sa mi  stala  pred mnohymi  rokmi.  Vtedy  som bol velmi  mlady,  sexualne  neskuseny,ale strasne  prechladnuty v jednom  kuse  som kychal,  kaslal,  soplil,  ziadne  lieky  nezaberali ani  acylpiyrin,  kvapky  do nosa,  ani  caj  s rumom  ci  varene  vino. Pat  dni som sa  takto  trapil   a potom  som stretol  jedneho  veterinarneho  lekara,  ktory  po styroch  rokoch sa prave  vratil  z Libye. Po uvodnom zvitani  sa,  zbadal,  ze  som  velmi  chory. A potom mi  dal  jednu  radu,  ktorou  som sa prakticky  riadil cely  zivot.  Oralny  sex.  Sprvu  som  dobre  nechapal,  ako  to mysli, nasledne  mi  to vysvetlil.  Stredoveki  arabski  ucenci  zistili,  ze vaginalny mok  obsahuje  nejake  latky, ktore  blahodarne  posobia  na zdravotny  stav  muzov, majma   pri ochoreniach  hornych dychacich ciest.  Z tohoto  dovodu  sa oralny sex rozsiril  po vsetkych  arabskych  krajinach. Ucenci  neskor  zistili,  ze  vaginalny  mok  je najucinnejsi  pri  orgazme  zeny a tiez,  ze  zeny  mladsie, maju  ucinnejsi  vaginalny mok,  ako  zeny  starsie.  K tymto  poznaniam  samozrejme  prispelo  I  mnohozenstvo  v arabskych  krajinach. V Europe  sa oralny  sex  takmer  nevyskytoval,  pretoze  sme  boli  obycajni  spinavci,  bez hygienickych  navykov.  Dokazom su  morove  pandemie,  ked  bola  vymreta  aj tretina populacie. Tomuto  mojmu  veterinarovi  vdacim za  tuto  radu, ze som prezil  aj  styridsat rokov  bez  nadchy alebo  anginy.

Vyskumy  vaginalneho moku,  najma  jeho antibakterialnych  a antivirusovych vlastnosti  su na pokraji  zaujmu  celosvetovej vedy.  Neexistuju  ani  ziadne  statistiky  o ochoreni   muzov   na koronu, ktori  mali  oralny  sex  a ktori  ho nemali.   O mrtvych  ani  nehoveriac. 

Na zaklade mojich skusennosti  a poznatkov,  odporucam  oralny  sex  muzskej  populacii.  Mozno  to ich  ochrani  pred  koronavirusom,  I ked  na to   nemam  vedecke  podklady. 

 

 

Inkubátor korony.

14.09.2020

Regionálny úrad verejného zdravotníctva Bratislava, vzhľadom na rastúci počet identifikovaných občanov koronavirusom, sprísňuje opatrenia vo všetkých mestských častiach. Preto je nepochopiteľné, že primátor Vallo, ale hlavne generálny riaditeľ Dopravného podniku Bratislavy, k tejto otázke pristupujú laxne, až ignorantsky. Pritom Vallo ako aj generálny riaditeľ majú [...]

Najväčšie katastrofy Slovenska

14.05.2020

Slovensko v novodobej histórii postihlo niekoľko veľkých nešťastí a veľkých katastrof či už prírodných alebo spôsobených ľuďmi. Uvádzam stručný prehľad od roku 1945. Rok 1945 – zánik Slovenského štátu porážkou totalitného režimu – opätovné začlenenie Slovenska do Československa. Rok 1948 – Vitezny Únor – import [...]

Chcem byť Generálnym prokurátorom.

11.05.2020

Napadlo má, že by som sa mohol stať generálnym prokurátorom Slovenskej republiky. Pozrel som sa do zrkadielka,ale zrkadielka bolo ticho. Nič nehovorilo, ani nemuklo. Tak som sa začal sebakriticky hodnotiť,podľa možnosti, čo najobjektívnejšie, čo je však tiež relatívne, pretože sám sa nikto nedokáže dostatočne objektívne zhodnotiť. K rozhodnutium stat sa [...]

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 27
Celková čítanosť: 170186x
Priemerná čítanosť článkov: 6303x

Autor blogu

Kategórie